Oma tekninen huoltomme palvelee sinua 24/7. Soita 0400 521 258 »

Vikailmoitus

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin toimistomme aukioloaikana. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita asiakaspalveluumme. Mikäli et löydä osoitettasi osoitehaun avulla tai lomakkeen käytössä on haasteita, soitathan asiakaspalveluumme.

Vikailmoitukseen reagoidaan niin pian kuin mahdollista – vasteaika enintään 2 vrk.
Kiireellisissä tapauksissa ota yhteyttä päivystykseen 0400 521 258

Teemme voitavamme koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi ja varmistaaksemme henkilökuntamme työturvallisuuden. Ilmoitathan meille huoltopyynnön yhteydessä, jos työn suorittamisessa on tarpeen ottaa huomioon erityistoimenpiteitä, kuten esimerkiksi henkilökuntamme suojautuminen, tiettyjen tilojen välttäminen tai riskiryhmiin kuuluvien henkilöiden kontaktoinnin välttäminen. Tieto auttaa meitä suojelemaan omaa henkilökuntaamme mahdolliselta altistumiselta, jos tiloihin on tarpeen tulla kiireellisiä huoltotöitä tekemään, eikä huoltotyötä voida siirtää toiseen ajankohtaan. Emme säilytä tietoa sen pidempää aikaa, kuin mikä on tarpeen huoneiston huoltokäynnin hoitamiseksi. Kotikatu ei kerää eikä tallenna tai muutoinkaan käsittele yksittäisten henkilöiden terveystietoja, kuten esimerkiksi tietoa henkilön koronavirustartunnasta tai sairaudesta.

Me Kiinteistöässissä arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Kiinteistöässät tarjoaa kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehtii taloyhtiöasiakkaidensa asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. kiinteistöässät käsittelee taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Kiinteistöässät toimii henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin kun asiakassuhde syntyy Kiinteistöässien ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen. Lisätietoja Kiinteistöässien henkilötietojen käsittelystä saat täältä.