Oma tekninen huoltomme palvelee sinua 24/7. Soita 0400 521 258 »

Vikailmoitus

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin toimistomme aukioloaikana. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita asiakaspalveluumme. Mikäli et löydä osoitettasi osoitehaun avulla tai lomakkeen käytössä on haasteita, soitathan asiakaspalveluumme.

Vikailmoitukseen reagoidaan niin pian kuin mahdollista – vasteaika enintään 2 vrk.
Kiireellisissä tapauksissa ota yhteyttä päivystykseen 0400 521 258

Me Kiinteistöässissä arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Kiinteistöässät tarjoaa kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehtii taloyhtiöasiakkaidensa asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. kiinteistöässät käsittelee taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Kiinteistöässät toimii henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin kun asiakassuhde syntyy Kiinteistöässien ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen. Lisätietoja Kiinteistöässien henkilötietojen käsittelystä saat täältä.